Thursday, November 25, 2010

Raya Aidiladha punya cerita~ (huii..da lepas daa..hehe)

 huii..lama rasa x berblogging...ntah la...bz kot..(bz ke..boley laa...)Alhamdulillah..sdikit sebanyak da settle problem ku di sini...semoga aku dipermudahkan segala urusan oleh-NYA..sedih....raya aidiladha  baru2 niei..aku x beraya  kat kelantan..ingatkan x terasa..tapi...huiiii..MEMANG TERASA LAAAAAA di pagi raya tuu! nasib baik abang aku ajak raya bersama k.ima( wifenya)..kalau tak..beraya sorang2 laa kat UKM nie...huhu..kami  bertiga,beraya di semenyih..tu pun 1 hari saja...sebab dia x cuti...huhu..malam raya...abang aku beli sate, , ..itu sahaja makanan d pagi raya~  sate kajang hj.Samuri saje..apa2 pun Alhamdullilah~  gambar2 di bawah ni..antara menu aku di pagi raya..hukhuk..sayu..sebab  adikku cakap ma masak sedap2 pagi raya kat rumah...

                              

                                      
pagi2 raya pun makan benda alah ni..orang luar panggil jajan..aku pangil cikdis je..huhu...layan je laa..

  
 Air oren  ni da  berubah rasa..macam manis sgt..huhu..tp..layanzz,,,

 aku minum air ni gak di pagi aidiladha..hmm..hilangkan mgantuk~



                                        
Pastu....dlm tgahari lepas zohor...b4 hantar k.ima  kt seremban ke( lupe..seremban ke kt mana..kat terminal ape ntah la...)..k.ima nak balik JB lepas raya tu..sbb esok dia keje......huhu..kiteorang singgah makan2 tengahari di MB~ raya aidiladha..banyak kedai makan tutup la...puas cari kedai makan..akhirnya makan kt sini je laa..
aku order mee curry je kat sini..hahak..apa punye menu la aku order..boley tahan laa....ni mee curry dia..camni la  rupa mee curry marrybrown..pedass..tapi boley laa...best sbb org blanje  je sbenarnya..hehe




ini sahaja .KENANGAN TERINDAH beraya tanpa family lain disisi ;(
 apa2 pun..thank u Allah..i'm not alone~

No comments:

Post a Comment