Saturday, October 30, 2010

Lalat pening?








p/s: lalat punca penyakit taun @ korela.. ( tetiba saje..ada kaitan ke dgn entry post aku ni..hoho..pape jew laa..)




Lalat pening? bukan r..aku yang pening  lalat sebenarnya....ni sume gara2 sem ni mencabar jiwa dan raga..tesis lagi( blum siap..waaa),exam lagi , L.I ( Latihan Industri @ praktikal),send resume LI smua,mintak tandatangan tu satu hal,berminggu2 baru dapat..capek guwe...hehe

...yang pasti,semuanya baru bagi aku .seorang diri pulak tu..bese la hidup bujang katakan..haha..
hurm,semoga aku baik2 je kt tempat tu..sume kawan2 nak buat kat area K.L..aku je x..aku wat kt kelantan je lah ( bajet kurenggg..lgpun  ak ade planning sikit kt kelate..kena settle jgk macamanepun..huhu)...ke da bosan duk K.L ? ( sebenarnya suka  je...hehe).... tempat L.I da ada.. kt kelate je..


Antara tempat yg dapat hari tu:


1.UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI KELANTAN (UPEN)---> aku terima yang ni.harap2 ok n baik2  saje..~
2.BAHAGIAN SUMBER MANUSIA,SUK,KELANTAN---> ak tolak sebab nk ambil UPEN kot.. (Kot?? :P )
3.RISDA---> ak tolak sebab xsesuai dgn major aku..
4.KOPERASI PEGAWAI MELAYU BERHAD--> sini  dapat elaun..tp aku tolak..uhuhu..jauh dgn rumah..susah nak lalu kawasan tu...
5.RHB Bank--->berminat jgk dgn tempat ni.. ada orang call,dia da trima resume aku..kalau nak dia nk proses..tp  aku ingat dia nak bagi area kelantan,rupenya area K.L...huhu..so,aku ckp xpyh proses la..
6.YaPeim --> area K.L..,terpaksa tolak..kt sini..macam sesuai dgn major aku..tp..nk wat camane..K.L la pulak..huhu ( pagi tadi  baru aku kuar dgn illi dan nuar,jalan2 jumpe azlina..member S.K.D.P kiteorg..nmpak la bangunan ni kt jln Attap masa lalu  kt highway tu..bangunan kaler oren..jauh...mcm susah transport je...huhu)


humm,,,ni baru je praktikal,blum keje lagi pun..x semestinya praktikal kat sini kita dapat keje kat sini..ini just praktikal saje..tapi tak mustahil juga akan diserap..tengok pada rezeki masing2..sbb semua tu kita xboleh jangka..
kalau keje..confirm..ramai persaingan...mesti  yang terbaik saje akan dipilih..tapi satu je aku percaya.. BAB REZEKI...smuanya tuhan dah tentukan..apapun...USAHA dulu,walaupun rasa berat sangat nak tanggung dihati ni..huhu

semoga aku dipermudahkan  segala urusan..amin.


itu saje untuk hari ini..ok..roger n out..






Life Quotes

No comments:

Post a Comment