Saturday, October 2, 2010

i love u Mr.T ...



Mr.T? Mr.T is Tesis daa...Tesis oh tesis..kau begitu baik terhadapku..huhu..kasihanilah aku tesis..berilah aku peluang untukmu Tesis..kau merana aku pun merana tesis..mau gigit2 je laptop tu..(gigit je laa kalau rasa gigi tu tajam),cam ni la keadaan aku sekarang kot..huhu..whatever laa..tibe2 rindu kt laptop aku..pe citer la dier sekarang,..laptop aku meninggalkan aku  beberapa bulan yg lepas...sedih sangatt3.nasib badann..ni pun aku pinjam laptop abang aku.. dia da beli laptop baru gara2 aku punya laptop 'KONG'!...dia bagi laa  pinjam laptop lama ni kn ( pinjam ke..nk bagi trus  pun xpe...huhu)..tp bersyukur..kalau x..camana la aku nk wat keje kalau xde benda ni..huhu.tenkiu my bro..


 Semoga Allah s.w.t mempermudahkan urusanku untuk membuat tesis ni..Amin..

masa semakin suntuk...
SEKIAN...terima kasih..









p/s:dah lama x update blog...xde cite menarik..huhu

No comments:

Post a Comment